Andra Sidan Atlanten

180. Spies and bubbles, en heldag med Izzie i DC
Fredag och alla är glada!! Igår hade jag och Isabelle en helt underbar dag. Vi åkte in till DC tillsammans med Kate's kompis, där vi sedan delade på oss. Hon gick och mötte upp sin son, medan Izzy och jag gick för att köpa shorts till mig. Vi åkte in till DC eftersom vi skulle på någonting som heter the beach, vilket är ett stort bollhav.. och självfallet hade jag på mig klänning, dum som jag är. Så att Isabelle och jag styrde mot H&M för att titta på rean. Till vår stora förvåning kom jag ut med två plagg från rean. 
 
Efter det gick vi till ett spy-museum som är det bästa muséet jag någonsin varit på. Man fick massor av information om riktiga spioner och man fick testa på att göra massor av saker som rikitga spioner har gjort. Efter det gick vi vidare till någonting heter The Beach, vilket i princip är ett stort vitt bollhav med massor av solstolar och lite för mycket skrikande barn. Vi hade hur roligt som helst! Sedan styrde vi mot Kates konstor där jag skulle släppa av Izzy för att de skulle ut och äta middag, men innan det stannade vi för Froyo, och jag tog en skål att hälla upp det i men spaken fastnade och jag fick alldeles för mycket froyo.. Men gott var det. När jag lämnat av henne åkte jag hem och väntade in Elin och Elsa innan vi åkte hem till Angelica och åt kräftor.