Andra Sidan Atlanten

Dag 63, Mamma är hääär
Idag har mamma kommit!! Hämtade henne på dulles airport utanför Washinton runt 3pm och nu ligger vi i sängen, hon med sin telefon och jag med datorn! Hon hade med sig Frödinge, falukorv, köttbullar, vaniljsocker, chips, godis, choklad och tidningar. Men det bästa av allt måste ha varit en fotobok jag fick av lillebror! Så himla fint! Och att Ruben/Marta har skrivit något, även mamma och pappa. Boken jag fick av pappa, tack på mycket! På tiden att jag börjar läsa på engelska.. 
 
Idag har jag fått äta mammas mat!! Jag varvade mellan att hjälpa till i köket och vara ute och leka med Iz. Efter maten gick jag, mamma, Iz och Kate ut för att njuta av solen och lekte lite med grannens valp med en kopp kaffe i handen. Jag introducerade mamma för froyo, hon tyckte det var gott men lite för kallt. Nu ska vi sova, imorgon blir det sightseeing i downtown DC.
 
Dagens middag: mammas hemmalagade köttbullar med brunsås och kokt potatis! (hittade även lingonsylt från Ikea i kylen)
 
 
Mamma, jag och Iz åt middag tillsammans.
 
 
Den fina boken jag fick av Willy idag! 
 
 
Mamma står och lagar mat.
 
 
Med en kopp kaffe ute i solen, mamma tyckte det var för varmt ute idag (svensk sommarvärme)
 
 
Ute och leker med valpen! 
 
 
Mamma testade Froyo för första gången! 
 
 
 
Puss och kram! Nu ska jag sova med mamma. UNDERBART! Förutom att hon ligger här och fiser hela tiden.